VEEL GESTELDE VRAGEN
Bestellingen
- Hoe kan ik online bestellen?
- Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
- Ik heb geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar het is niet gelukt. Wat moet ik doen?
- Kan ik ook telefonisch bestellen bij BeauDecoration?
- Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Betaling
- Welke betaalmethoden accepteert BeauDecoration?
- Is het betaalproces veilig?
- Op welk rekeningnummer moet ik een elektronische betaling doen?
Verzending
- Verzendt BeauDecoration gratis?
- Waar verzendt BeauDecoration naartoe?
- Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
- Wordt in het weekend en op feestdagen bezorgd?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Kan ik mijn bestelling volgen?
- Is mijn pakket verzekerd?
- Vanwaar wordt mijn bestelling verstuurd?
- Moet ik tekenen voor het pakket?
Retourneren en ruilen
- Welk retourbeleid hanteert BeauDecoration?
- Ik heb de verkeerde maat of het verkeerde artikel ontvangen, wat moet ik doen?
- Kan ik een artikel voor een andere maat ruilen?
- Kan ik een artikel voor een andere kleur ruilen?
- Kan ik een artikel voor een ander artikel ruilen?
- Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
- Wanneer kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
Algemene vragen
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Hoe kan ik me afmelden van de nieuwsbrief?
- Met wie kan ik contact opnemen bij vragen of problemen?
Bestellingen
Hoe kan ik bestellen?
Je kunt shoppen op nieuw, kussens, plaids, tafellopers, pockets, lampenkappen en keuken met behulp van de menubalk boven in de Shop.
Klik op de afbeelding om naar de pagina met productdetails te gaan voor specifieke informatie en mogelijke maten voor het geselecteerde artikel.
Let op: prijzen worden vermeld in euro's, inclusief 21% BTW. BeauDecoration berekent geen verzendkosten voor standaardverzendingen in Nederland, België, Duitsland en Groot-Brittanië.
Om een product in je winkelmandje te leggen, selecteer je de kleur (indien van toepassing) en klik je op 'Naar winkelmandje'. Klik op 'Afrekenen' om de artikelen in je winkelmandje te bekijken. Je kunt artikelen verwijderen door te klikken op 'Verwijder'. Klik op 'Verder winkelen' om verder te winkelen, of klik op 'Afrekenen' als je wilt afrekenen.
Rond je bestelling af. Nieuwe klanten kunnen zich registreren. Vul alle velden in. Heb je je al bij ons geregistreerd, meld je dan aan met je emailadres en het wachtwoord dat je hebt aangemaakt voor de account.
Selecteer de gewenste betaalmethode. Betaling is mogelijk met creditcard (Visa, Mastercard, American Express), iDeal via internetbankieren, achterafbetalen via Afterpay, bankoverschrijving of door inlevering van een cadeaubon.
Lees onze Algemene voorwaarden voordat je een bestelling plaatst.
Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden niet verkocht of verhuurd.
Om je te registreren bij BeauDecoration hebben we je naam, emailadres en telefoonnummer nodig. Voor de verwerking van je online bestelling hebben we je factuuradres, verzendadres en betaalgegevens nodig. Deze gegevens worden indien nodig gedeeld met een betaalpartner om je bestelling te controleren.
Ik heb geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar het is niet gelukt. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice door ons te bellen op 085 878 3543.
Kan ik ook telefonisch bestellen bij BeauDecoration?
Ja. Bel ons op nummer 085 878 3543 en een van onze medewerkers staat je graag te woord.
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle artikelen zijn op voorraad, tenzij de maatoptie in lichtgrijs wordt weergegeven. Klik op "Ok" en rond je bestelling af zoals normaal. Houd er rekening mee dat zelfs wanneer een artikel in je winkelmandje zit, een andere klant dit nog kan kopen totdat je je bestelling hebt afgerond.
Betaling
Welke betaalmethoden accepteert BeauDecoration?
Visa
MasterCard
American Express
iDeal
PayPal
Bankoverschrijving
Afterpay
Inwisseling van een cadeaubon
Is het betaalproces veilig?
Alle gevoelige en creditcardinformatie die je aanlevert wordt verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL) technologie, die je informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt gestuurd. Zo wordt de informatie beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.
Naast SSL-encryptie maakt PaySquare gebruik van 3-D Secure. 3-D Secure vormt een extra stap bij het plaatsen van je bestelling die is bedoeld voor je veiligheid. Je wordt beschermd tegen misbruik van je creditcardnummer omdat je vóór de betaling eerst je identiteit bevestigt. Alleen jij als rechtmatige eigenaar kan dan een internetbetaling met je creditcard doen.
Wij nemen alle mogelijke maatregelen om te garanderen dat onze zakelijke partners aan wie wij gegevens doorgeven, jouw gegevens voldoende beschermen.
Op welke rekeningnummer moet ik een elektronische betaling doen?
Stuur betalingen naar:
Bedrijfsnaam: BeauBrands V.O.F.
Rekeningnummer: 1557.33.397
IBAN nummer: NL95RABO0155733397
Swift/BIC nummer: RABONL2U
Verzending
Verzendt BeauDecoration.nl gratis?
BeauDecoration.nl verzendt alle bestellingen binnen Nederland, België, Duitsland en Groot-Brittannië gratis met een standaardservice. Deze bestellingen worden verzonden met PostNL. Om te zien hoe snel je je bestelling kunt ontvangen, zie Levertijden.
Waar verzendt BeauDecoration naartoe?
BeauDecoration verzendt naar alle landen in de EU. Zie Verzendservice voor de leveringstijden voor het land waar jij woont.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
BeauDecoration streeft ernaar bestellingen die voor 15.00 uur bij ons binnenkomen dezelde dag te versturen, indien het item op voorraad is. Klik hier voor de leveringsdata voor internationale bestellingen (tijden variëren per land, afhankelijk van de douaneprocedures).
Wordt in het weekend en op feestdagen bezorgd?
Onze koerier bezorgt de pakketten op werkdagen en zaterdag. Zondagen en vakanties vallen niet onder de bezorgtijd.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
BeauDecoration verzendt alle bestellingen binnen Nederland gratis met een standaardservice. Deze bestelling wordt verzonden met PostNL. Om te zien hoe snel je je bestelling kunt ontvangen, zie Levertijden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een email met een PostNL trackingnummer. Klik hier en voer het trackingnummer in om de status van het pakket te bekijken.
In mijn pakket verzekerd?
Wij verzekeren alle pakketten tijdens het transport van BeauDecoration naar het bezorgadres tegen diefstal en schade. Zodra het pakket door jouw is aangenomen, is dit niet langer verzekerd.
Vanwaar wordt mijn bestelling verstuurd?
Bestellingen worden verzonden vanuit Druten, waar BeauDecoration gevestigd is.
Moet ik tekenen voor het pakket?
Ja. Alle bestellingen die worden verzonden met de beveiligde service van PostNL vereisen een handtekening van de ontvanger.
Retourneren en ruilen
Welk retourbeleid hanteert BeauDecoration?
Zie ons volledige Retour- en omruil beleid.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, verzoeken we je telefonisch contact met ons op te nemen via 085-8783543 waarna de medewerkers van onze klantenservice je verder helpen.
Kan ik een artikel voor een ander maat ruilen?
Ja, je kunt ieder artikel een keer ruilen voor een ander maat zonder extra kosten, mits het artikel op voorraad is. We versturen het geruilde item een keer gratis naar je toe. Voor elke volgende retour- en ruilzending worden kosten in rekening gebracht.
Kan ik een artikel voor een andere kleur ruilen?
Ja, je kunt ieder artikel een keer ruilen voor een andere kleur zonder extra kosten, mits het artikel op voorraad is. We versturen het geruilde item gratis naar je toe. Voor elke volgende retour- en ruilzending worden kosten in rekening gebracht.
Kan ik een artikel voor een ander artikel ruilen?
Je kunt ieder artikel een keer ruilen voor een ander artikel, mits het artikel op voorraad is. Het ruilen van artikelen brengt de eerste keer geen extra kosten met zich mee. We versturen het geruilde item gratis naar je toe. Voor elke volgende retour- en ruilzending worden kosten in rekening gebracht. Als het bedrag hoger is dan de oorspronkelijke bestelling, krijg je een extra factuur. Als het bedrag lager is dan de oorspronkelijke bestelling, krijg je je geld terug.
Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
We kunnen het bedrag op je creditcard of op je bankrekening terugstorten.
Wanneer kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
Er kunnen een paar dagen zitten tussen de ontvangst van je geretourneerde artikelen en het retourneringsproces. De terugbetaling vindt binnen een periode van maximaal 10 dagen plaats. Normaal gesproken is het bedrag binnen twee maanden op je creditcard bijgeschreven. Wanneer de ontvanger van het artikel niet de koper van het artikel is, wordt het bedrag terugbetaald aan de oorspronkelijke koper en de eigenaar van de creditcard.
Houd er rekening mee dat internationale douaneheffingen en omzetbelastingen voor verzendingen buiten de EU niet worden vergoed.
Algemene vragen
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt bellen naar 085 878 3543.
Wij zijn geopend op kantoortijden van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, behalve feestdagen.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik hier om je vergeten wachtwoord terug te krijgen.
Hoe kan ik me afmelden van de nieuwsbrief?
Klik hier om je af te melden van de nieuwsbrief.
Met wie kan ik contact opnemen bij vragen of problemen?
Ons team van de klantenservice staat van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Aarzel niet om ons te bellen op 085 878 3543.